Eindredactie – steek coherentie in je teksten

Niets is slechter voor je imago dan geïmproviseerd communicatiemateriaal. Investeer daarom in de tekstzorg van je publicaties (off- en online). Het levert je het tienvoud op in klantenbinding.

IdeoScript steekt coherentie en uniformiteit in je documenten, vooral als die door verschillende auteurs geschreven zijn. Tegelijk halen we er de taalfouten uit. In het Nederlands en het Engels.

Vlotte en duidelijke teksten

Een vlotte tekst wordt graag en gemakkelijker gelezen. Je lezers reageren beter op duidelijke informatie (klare taal). We zorgen ervoor dat je boodschap beter blijft hangen.

Doe en beroep op IdeoScript voor de eindredactie en tekstzorg van alle soorten teksten, gaande van brochures, websites, magazines, presentaties, dossiers, brieven, proza tot bewegwijzering en meer.

Meer impact met je communicatie

Heb je een paar frisse ogen en hersenen nodig? Als je in je eigen tekst ondergedompeld bent zie je onlogische gedachtesprongen en fouten niet meer. Een buitenstaander geeft je tekst de kritische blik die hij nodig heeft.

Zo ben je zeker dat je tekst vlot leest en verstaanbaar is voor je doelgroep. En jij hoeft je geen zorgen te maken dat je kemels in je publicatie hebt laten staan.

Referenties eindredactie

  • EU-trio.be
  • SALTO
  • Simply to Go

 

Belgisch EU-voorzitterschap Jeugd

In 2010 nam België het voorzitterschap van de EU waar. Het Agentschap Sociaal-Cultureel Werk van de Vlaamse Gemeenschap ging in zee met IdeoScript voor de tekstzorg van de evenementen in het beleidsdomein Jeugd. In het Engels en het Nederlands.


>> meer tevreden klanten

 

SALTO-YOUTH Resource Centre network

Tony Geudens werkt sinds 2000 voor het SALTO Inclusion Resource Centre (part-time).

Hij ontwikkelde educatief materiaal voor kansarme jongeren en schreef de volgende pedagogische handleidingen voor internationale jongerenprojecten (in het Engels):


>> meer tevreden klanten

Simply to Go - Sodexo


Mensen zijn almaar drukker bezet, maar willen toch een kwaliteitsmaaltijd die ze snel mee kunnen grissen naar bureau of naar een volgende vergadering. Daarom voegde Sodexo verse voorverpakte maaltijden en snacks toe aan haar bestaande vestigingen onder de naam 'Simply to Go'.

Om Simply to Go overal identiek uit te rollen, ontwikkelde Sodexo een handleiding voor de uitbaters. IdeoScript nam de ruwe informatie onder handen en maakte er een overzichtelijke gids van met stap-voor-stap instructies. Zo krijgen de klanten op alle verkooppunten de kwaliteit die ze van Sodexo verwachten.


>> meer tevreden klanten