Websites & sociale media – geef je bezoekers wat ze zoeken

Laat je niet wegklikken. Surfers lezen niet online, maar ze zoeken iets. Maak het hen gemakkelijk en zet hen tegelijkertijd aan tot actie. Zo vergroot je jouw verkoop en klantenbinding. 

IdeoScript maakt je webteksten bondig en uitnodigend (in het Nederlands en het Engels). Laat je website (her)schrijven volgens de regels van de kunst en doe je prospects ‘goesting’ krijgen.

  • We gebruiken daarbij de mogelijkheden van het web optimaal.

Vinden en gevonden worden

Optimaliseer je website om gevonden te worden in zoekmachines (Google, Bing…). We zorgen ervoor dat je hoog scoort als surfers diensten zoekt die jij aanbiedt (Search Engine Optimisation).

Laat je website analyseren en maak zijn structuur en navigatie gebruiksvriendelijker zodat je bezoekers altijd vinden waarnaar ze op zoek zijn. Ook voor mensen met een visuele handicap.

Meer klanten door E-communicatie 

Versterk je E-marketing met elektronische instrumenten zoals nieuwsbrieven, sociale media, Google Adwords, professionele e-mails… IdeoScript legt zich hierop toe zodat jij je eigen werk kunt doen.

  • Haal het onderste uit te kan met je sociale media-interactie.

Meertalige websites zonder problemen

Hoe houd je een overzicht van webpagina’s in verschillende talen? IdeoScript spreekt 7 talen en is zo de geknipte partner om meertalige websites te coördineren.

Toegankelijke websites

We testen ook de toegankelijkheid van je website voor mensen met een beperking. Door kleine aanpassingen kunnen blinden en slechtzienden je webpagina’s ook raadplegen.

Referenties redactie

  • BIVV-cases
  • REDactie
  • SALTO
  • Trend Book

 

Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid

Het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) helpt mee het aantal verkeersdoden op de weg te verminderen met de bekende Go For Zero-campagnes. IdeoScript documenteert deze campagnes in mooie 'cases' om andere communicatiespecialisten te inspireren. (via TomaCom M&BD)

  • Respect 2013: 850 doden, niets mee te maken?
  • BOB 2013: Organiseer je vooraf... Klaar om te bobben!
  • Snelheid 2013: Waarom rij je ze snel?
  • Ervaring 2013: Je eerste 1500 km zijn de gevaarlijkste


>> meer tevreden klanten

 

Rode Kruis Vlaanderen

De Dienst voor het Bloed van Rode Kruis-Vlaanderen lanceerde in 2012 een krantje voor zijn bloeddonoren en stakeholders: het REDactie-krantje. IdeoScript schrijft om de drie maanden deze 8 pagina's vol weetjes over alles wat bij bloeddonaties komt kijken (in opdracht van TomaCom M&BD).

  • Inhoudelijke dossiers over bloed en aanverwanten
  • Interviews met donoren, bloedontvangers en vrijwilligers
  • Nieuwtjes over de verschillende wervingscampagnes

Download ze van www.bloedgevendoetleven.be


>> meer tevreden klanten

 

SALTO-YOUTH Resource Centre network

Tony Geudens werkt sinds 2000 voor het SALTO Inclusion Resource Centre (part-time).

Hij ontwikkelde educatief materiaal voor kansarme jongeren en schreef de volgende pedagogische handleidingen voor internationale jongerenprojecten (in het Engels):


>> meer tevreden klanten

iDC - het Innovatie- & Designcentrum van DesleeClama


DesleeClama is een wereldspeler op het gebied van matrasstoffen. Om hun klanten op een innovatieve manier te steunen bij de productie van matrassen en slaapoplossingen, wilde DesleeClama hen een heus boek cadeau doen waarin de trends in de sector beschreven staan en welke oplossingen DesleeClama hen biedt om hierop in te spelen.

IdeoScript schreef de trends samen in een visionair Trend Book en stoffeerde het met interviews met de regionale managers van DesleeClama (via TomaCom M&BD).


>> meer tevreden klanten